3. syyskuuta 2013

Life's too short to be afraid, step inside the sun

Jaksatteko katsoa vielä yhden Robbie Williams -videon kahden viikon takaa Tallinnasta? Jos mä sanon että tää on se paras? :)

Nyt silmäprillit päähän tai muuten näkökyky tarkimmilleen. Näettekö kohdassa 9:42 (tietysti juuri kun leikkaus loikkaa kauas) tuon valokeilassa olevan tyypin, joka laulaa Robbielle vastaan you're wrong, you're wrong ja huitoo samalla nigga please you're wrong -sormenheilutusta?



Ehkä jo arvasittekin, että se olen minä. Jos ihminen saa yhteisen hetken kaksi kolmasosaa elämästään fanittamansa idolin* kanssa, voisi tietysti toivoa, että biisissä laulettais sillä hetkellä esimerkiksi että ai laav juu tai jotain muuta semmoista. No, mun ja Robbien hetki nyt oli tämmöinen vähän toisenlainen tunteenpurkaus.

*Olen kai jo kertonut, että harrastin pienenä ahkerasti kirjeenvaihtoa ja 90-luvulla oli pitkä vaihe, jolloin kaikki kirjeposti tuli mulle sukunimellä Williams. Noista ajoista on tultu eteenpäin... ei sitten yhtään. :D

Vaikka oikeastaan tuo kontakti osui juuri oikeaan biisiin - armas aviomieheni on lähellä olla kestämättä enää yhtään näitä fanitushullutuksiani, mutta Strongissa lauletaan sentään yhdestä hepunkin lempibändistä: early morning when I wake up I look like Kiss but without the makeup. Hahaa! Kiss mainittu!

Jos mää olin ja olen jo noista viidestä sekunnistani ikionnellinen, kohtuullisen onnellinen saattaa olla myös liettualainen Jurgita, joka pääsi Robbien seuraksi red bediin - ja muuten aivan ansaitusti, koska oli ottanut lavallebongauksen kannalta parhaan eturivipaikan selville jo etukäteen. :) Kiertueen viimeisellä keikalla Norjan Stavangerissa toteutui vihdoin myös sukupuolten tasa-arvo, kun Robbien kanssa petiin pääsi mainio Supermarion ja Freddie Mercuryn risteytys Gregg from Coventry!

Molemmat onnekkaat on mun kanssa samassa Facebook-faniryhmässä, joten on ollut huippua fiilistellä vielä yhdessä jälkeenpäin heidän tähtihetkiään. Koska fanitus, vaikka tavallaan niin kovin henkilökohtaista onkin, on silti aina parasta jaettuna. :)

3 kommenttia:

  1. Hei, löysin sun blogiin kun googlailin Robbien Tallinnan konsertista juttuja (itse en SUUREKSI harmikseni päässyt sinne).. lueskelin täältä sitten vähän enemmänkin Take That- ja Robbie-juttuja ja nyt oli pakko kommentoida tuohon Williams sukunimen käyttöön kun tuli muistot mieleen.. Mulle tuli kanssa pitkään kaikki postit sukunimellä Williams. Tai sitten ne tuli "xxxxx & Robbie Williams". Voi luoja ;) Mulla oli kanssa aika paljon kirjekavereita, ties vaikka mekin oltais joskus kirjoiteltu :) Tosin suurin osa mun kirjekavereista taisi olla ulkomailta ja oon sua pari vuotta vanhempi. Mutta siis loppukaneettina - voi niitä ihania aikoja!!! Niin ja oon muuten kateellinen (positiivisessa mielessä!) sulle tosta Tallinnan konsertista - aivan mahtava kokemus ollut varmaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa, voikun kiva että löysit tänne! Hauska tietää että siellä ruudun toisella puolella on muitakin Thattereita, ettei nää hehkuttelut ainakaan kyllästytä ihan kaikkia ;)

      Mä oon usein miettinyt, mitenhän vaikka mun koulunkäynti olis mahtanut sujua, jos jo silloin ysärillä olis ollut Facebookit ja YouTubet ja muut instant-keinot seurata TT-kuvioita ja pitää yhteyttä muihin faneihin... Olis saattanut mennä pikkasen överiksi - näin aikuisenahan tätä tieto-, kuva- ja videotulvaa pystyy sentään jotenkin hillitysti hallitsemaan (as if). :D

      Poista
  2. Joo, ei tosiaankaan kyllästytä Robbie & Take That jutut eli jatkossakin varmasti pistäydyn aina silloin tällöin sun blogissa tsekkailemassa uusimmat jutut :)

    Niin tosiaan jos sillon teininä olisi ollut YouTubet yms. niin se olisi ollut ihan MAHDOTONTA menoa (olisin vain tuijotellut niitä juttuja päivät pitkät). Huh huh :) Nyt voi sentään yrittää(!) hillitä itseään.. ;)

    PS. Ihan huippua jos swing-levy tosiaan on tulossa niin kuin on huhuttu! Swing-kiertue olisi myös ihan supermahtava, mutta sitä ei tapahdu varmaan ikinä ;) ..tai ehkä sitten kun Robbie on 60v.

    VastaaPoista

Sano sää kans!