27. elokuuta 2012

More

Ens mä olin Pinterestistä ihan et

ooooh täällä on näin paljon kaikkee!

Sit mä olin et

voi ei täällä on näin paljon kaikkee!

Tuli ähky, eikä tehnyt mieli klikata koko sivustoa auki muutamaan päivään. Tajusin, että millään en ehdi selata kaikkia kauniita kuvia ja inspiraatioita ja ihanuuksia, ja mitä jos ohi lipsahtaa just se kaikista ihanin ihanuus ilman että näen sitä! Ikinä! Siis ihan hirveetä! Äääääääsgsghsghs!

Nyt olen muutaman päivän ajan yrittänyt suhtautua asiaan vähän eri tavalla. Piipahdan Pinterestissä, kun pää junnaa ja kaipaan pientä breikkiä töistä. Selailen etusivun kuvia, joista kenties pinnaan muutaman, kenties klikkaan itseni sitä kautta jollekin uudelle kiinnostavalle sivulle, kenties selailen hetken omia pinnauksiani joista tulen poikkeuksetta hyvälle tuulelle - ovathan ne itse valitsemiani. Mutta en jää selaamaan kuvia tuntikausiksi enkä varsinkaan märehtimään, että näiden kuvien lisäksi jäi vielä miljoona näkemättä ääääääsgsghsghs!

Jos sinäkin olet Pinterestissä, vinkkaapa tilistäsi kommenttiboksissa! Minut löytää nimellä duussi, olen se vasta-alkaja, jolla ei ole vielä yhtään seuraajaa. ;)


[kuva via Pinterest]

4 kommenttia:

  1. seurasin sua pinterestissä, jään odottamaan pinnejäsi! pinterest tuo kyllä esiin kummallisia puolia ihmisissä, itse olen jäänyt koukkuun hääblogeihin (!) ja pinnaan lähinnä kukkakimppuja ja lyhtyasetelmia, vaikka omia häitä ei todellakaan ole näköpiirissä! mutta kun ne on niiin nättejä :) mutta ehkä saat inspistä omiin juhliisi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, ensimmäinen seuraaja! Mahtavaa! Kukkakimput ja lyhtyasetelmat kyllä sattuneesta syystä kiinnostaa. (Vaikka toukokuun lopussa taitaakin olla sen verran valoisaa, että lyhtyjä tarvittaneen vasta yöpuulle siirtymisen vaiheilla. Mutta lyhtyjä on oltava, totta kai.)

      Pinnasin muuten just äsken ehkä maailman täydellisimmän valkoisen pionikimpun... jos en saa sellaista hääkimpukseni, maailmani saattaa romahtaa. :D

      Poista
  2. pinterest on rakastettava palvelu tämmöselle joka jaksaa katsoa kuvia muttei lukea tekstiä. nimim. heli k, pinning like kreisi.

    VastaaPoista

Sano sää kans!